کاربرد یو پی اس در کرکره برقی

استفاده از یو پی اس یکی از بهترین راهکارها در هنگام قطعی برق است و استفاده از آن در درب های اتوماتیک و کرکره های برقی بسیار امری متداول است.
این مشکلات در فصل های گرم سال که قطعی برق بیشتر مشهود است رخ می دهد و با استفاده از یو پی اس های کرکره برقی مشکل شما برطرف می شود.

در بسیاری از موارد کرکره برقی ها و درب های اتوماتیک از برق DC تغذیه میشوند و نیازی به “یو پی اس” ندارند و در عوض سیستم آنها طوری طراحی شده که در داخل رسیور آن منبع ذخیره برقی با نام یو پی اس کرکره برقی استفاده شده است که با نوسان و قطعی برق شهر هیچ خللی در عملکرد آن به وجود نمی آورد.

تعمیر یو پی اس کرکره برقی

بررسی مشکلات یو پی اس کرکره برقی

قبل از اقدام به تماس با مراکز تعمیر یو پی اس کرکره برقی می توانید موارد زیر را بررسی نمایید و به کارشناسان آذران یو پی اس ارائه نمایید.

  • مشکلات مربوط به فنر
  • مسدود شدن مسیر کرکره برقی
  • مشکل عدم کارکرد سنسور های چشمی
  • مشکل باتری ریموت کرکره برقی
  • عدم تراز شدن و قرار گیری کرکره برقی
  • قطع مسیر ورودی برق کرکره

بهترین یو پی اس و استابلایزر برای ماینر را از ما بخواهید

تعمیر یو پی اس کرکره برقی

تعمیر یا تعویض باتری یوپی اس کرکره برقی

بر اساس میزان استفاده از شما از درب ورودی و یا میزان قطعی برق، دستگاه شما ممکن است اصطحلاک بیشتری داشته باشد و فشار بیشتری روی دستگاه وارد شود. یو پی اس هایی که تحت شرایط سخت تر کار می کنند عمر باتری کمتری دارند. گاهی اوقات از طریق عملیات احیای باتری قابل تعمیر هستند. در صورتی که باتری یو پی اس قابل احیا نباشد، با یک باتری جدید تعویض می گردد.

  نکات ایمنی کابینت باتری

سرویس و تعمیر یو پی اس کرکره برقی

تعمیر یو پی اس های کرکره برقی بر حسب نوع به دو دسته DC,AC تقسیم میشوند.از نوع DC آن دارای 2عدد باتری و برد شارژر و مدار یو پی اس است که در زمان قطعی برق همچنان فعال است و نوع دیگر آن از نوع AC بدون باتری است که فقط زمانی که برق موجود باشد کار میکند. با نوع کرکره ای که شرح داده شد شاید اینگونه فکر کنیم که این دستگاه برقی دیگر چه احتیاجی به استفاده از یوپی اس دارد؟

اما اگر کمی تامل کنیم میبینیم که این طور که فکر میکنیم نیست در بعضی از این کرکره ها موتور آن از برق AC تغذیه میشوند و در مقابل نوسان و قطعی برق به شدت آسیب پذیرند و نیاز به دستگاه پشتیبان دارند از این رو باید از یو پی اس کرکره برقی استفاده شود.

تعمیر یو پی اس کرکره برقی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!