یو پی اس های STATIC

امروزه دو نوعUPS  پرکاربرددر بازار وجود دارد. آنها عبارتند از: line interactive و on-line. یک سیستم UPS استاتیک معمولا شامل یک باتری برای تامین منبع مداوم برق است. یک شارژر / یک شارژر برای حفظ شارژ باتری و فراهم آوردن ورودی به اینورتر هنگامی که برق قدرت در دسترس باشد؛ یک سوئیچ استاتیک برای انتقال بار به طور خودکار و بدون اختلال بین اینورتر و قدرت برق. سوئیچ دستی برای چرخاندن سوئیچ استاتیک برای تعمیر و نگهداری؛ ترانسفورماتورها و فیلترهای خروجی و  ورودی و انحراف مناسب؛ مانیتور، سنسورها و مدارهای کنترل.
قدرت باتری، یک گروه از سلول های الکترو شیمیایی است که به منظور تامین ولتاژ نامی ولتاژ مستقیم (DC) به یک بار الکتریکی مناسب متصل می شوند. تعداد سلول های متصل به سری تعیین کننده ولتاژ اسمی باتری عامل اصلی است که درجه ظرفیت تخلیه کل باتری را تعیین می کند. ترکیبی از شارژر و باتری هنگامی که به یک بار الکتریکی وصل می شود یک سیستم می شود. بار تجهیزی است که قدرت DC را از شارژر و یا باتری ترسیم می کند. ترکیب بار باتری شارژر تنها هنگامی کار می کند که تمام اجزای آن به درستی به یکدیگر متصل شوند. شارژر برق متناوب (AC) را به قدرت DC متصل می کند که با ولتاژ و ویژگی های جریان باتری سازگار است. شارژر بخش مبدل یو پی اس است که باتری ها را شارژ می کند و DC را به اینورتر متصل می کند.
یو پی اس استاتیک

هنگامی که شارژر و باتری به طور دائم به یکدیگر متصل می شوند و شارژر ولتاژ باتری را تنظیم می کند، سیستم به عنوان یک سیستم باتری شناور شناخته می شود. باتری در چنین سیستم هایی به طور معمول در داخل یک کابین  قرار می گیرد. بار در این مورد اینورتر است. اینورتر سه عملکرد اولیه را در UPS فراهم می کند. Inversion تغییر قدرت DC به AC است که از یک موج سینوسی آزاد از اعوجاج هارمونیک است. [معمولا 5٪ تخلخل هارمونیکی کل (THD) یا کمتر). اینورتر همچنین  ولتاژ AC را به سطح تحمل پذیر برای بار، معمولا 2٪ از ولتاژ اسمی تنظیم می کند.

  چک لیست نگهداری یو پی اس (بررسی نکات مهم و اساسی)

معرفی بارهای خطی و غیر خطی یوپی اس

یو پی اس استاتیک

مزایای خرید یو پی اس:

اینورترهای PWM یک شکل موج خروجی سینوسی را از یک ارتفاع ثابت، جریان پالس فرکانس بالا فرکانس متغیر سنتز می کنند. پیکربندی اینورتر PWM به عنوان یک تنظیم کننده فعال اشاره شده است. ولتاژ  اطلاعات پایین دست را جمع آوری می کنند و آن را به یک مدار کنترل کننده مبتنی بر ریزپردازنده از طریق یک سری از تقویت کننده ها منتقل می کنند. مدار پل در فن آوری PWM مدرن به طور معمول از ترانزیستورهای دو قطبی دروازه ای (IGBT) برای تغییر سوئیچینگ استفاده می کند، اگر چه، یکسو کننده های کنترل سیلیکون (SCR) را می توان در ظرفیت بالا، کاربردهای فرکانس پایین استفاده کرد.
اینورترهای PWM هنگام استفاده در اتاق های کامپیوتری، از جمله بهره وری بالا به علت استفاده از IGBT ها و یک ترانسفورماتور خروجی خطی، اندازه فیزیکی کوچک، هزینه کم، و پاسخ سریع به تغییر بار گذرا، مزایای بسیار زیادی را به همراه می آورند.

بررسی ضرورت خرید یو پی اس

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!