مدار متناوب یک یو پی اس صنعتی به طور منظم (منبع تغذیه بدون وقفه) نشان می دهد که چگونه باتری ها در طول قطع برق در شرایط الکتریکی یا تغییرات فراتر از حد طبیعی خطوط ولتاژ کنترل می شوند، بدون وقفه در عملیات، خروجی ثابت تنظیم شده 5 ولت توسط LM7805و عرضه غیر قابل تنظیم (12 ولت).

ورودی به سیم پیچ اولیه ترانس (TR1 240) وات است. سیم پیچ ثانویه می تواند تا 15 ولت افزایش یابد اگر مقدار حداقل 12 ولت 2 آمپر باشد. فیوز (FS1) به عنوان یک ترمینال کوچک برای محافظت در برابر مدارهای کوتاه، و یا یک سلول باتری معیوب عمل می کند. حضور برق موجب می شود که LED 1 روشن شود. چراغ LED بر قطع اثر برق متوقف خواهد شد و باتری یو پی اس به پایان خواهد رسید.

این مدار به منظور ارائه الگوی انعطاف پذیر تر طراحی شده است که می توان آن را با استفاده از تنظیم کننده های مختلف و باتری ها برای تولید ولتاژ های تنظیم شده و غیر قابل تنظیم، سفارشی کرد. با استفاده از دو باتری 12 ولت در سری و تنظیم کننده ورودی مثبت 7815، می تواند یک منبع 15 ولت را کنترل کند.شماتیک یو پی اس، خرید یو پی اس، فروش یو پی اس، تعمیر یو پی اس، تعمیر کار یو پی اس، تعمیر کار ups در تهران

یو پی اس صنعتی به طور کلی طبقه بندی شده است:

  • UPS Standby – پشتیبان گیری باتری و حفاظت از ولتاژ بالا.
  • Line Interactive – ترانسفورماتور متغیر ولتاژ. ولتاژ AC ورودی را تنظیم می کند.
  • UPS Online – تمام یا حداقل بخشی از قدرت خروجی را تامین می کند.
  تعمیر یو پی اس زینر

تعمیر و احیای باتری یو پی اس

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!