بانک ها و سیستم های بانکی که از تجهیزات مختلف و گران قیمتی همچون سرورها، کلاینتها، چاپگرها، هاب و سوئیچ،ATM، اسکناس شمار، کیوسک های اطلاع رسانی و… استفاده می کنند همواره در حال خدمات دهی به افراد می باشند. چنانچه این دستگاه ها با نبود برق موجه شوند یا اختلالت برقی سبب رسیدن آسیب به تجهیزات آن ها شود، جبران خسارت برای بانک گران تمام خواهد شد.
در کنار موارد بالا دوربین های مداربسته و سیستم ATM بانک نیاز به برق 24 ساعته داشته که این کار تنها با داشتن یو پی اس برای سیستم های بانکی مقدور خواهد بود.
یو پی اس ها نیز مانند هر دستاه الکترونیکی دیگری نیاز به تعمیر و سرویس به موقع خواهد داشت. تعمیر یو پی اس سیستم بانکی بسیار ضروری است و چنانچه یو پی اس سیستم بانکی شما با مشکل مواجه گردد تمامی دستگاه های شما را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

برای چگونگی عیب یابی یو پی اس فاراتل کلیک کنید.

تعمیر یو پی اس سیستم بانکی به صورت تخصصی

تعمیر یو پی اس دستگاه های ATM و خودپردازها یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در آذران یو پی اس است که به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و مهندسان سخت افزار به بانکداری ها ارائه می گردد. تعمیر یو پی اس سیستم بانکی ممکن است بنظر کار چندان پیچیده ای بنظر نرسد و افراد و مراکز تعمیراتی زیادی بسیاری با پایینتر تخصص دست به کار بزنند اما با اندکی تامل  و یا گفتگو با مشتریان سابق  این مراکز می‌توان به اشتباهات تعمیرکاران غیرحرفه ای  و اقدامات ناشیانه  این مراکز پی برد.

  تعمیر یو پی اس دوربین مداربسته

عموماً افراد در این مراکز، به دلیل نداشتن مهارت و تجربه کافی  و همچنین نداشتن دانش کافی ممکن است  آسیب های جبران‌ ناپذیری به قطعات و تجهیزات مهم یو پی اس های شما  وارد نمایند. مهمترین توصیه ی ما به شما این است که دستگاه های یو پی اس خود را قبل از خراب شدن سرویس نموده تا از هر گونه اختلال و خرابی در دستگاه های خویش جلوگیری کرده و یا در صورت  وجود هر گونه مشکل آن را به زبده ترین و باتجربه ترین تعمیرکاران یو پی اس بسپارید.

تعمیرات یو پی اس سیستم بانکی در اذران یو پی اس:

مرکز تعمیر UPS آذران یو پی اس یکی از مراکز تخصصی پیشرو در حوزه تعمیرات انواع یو پی اس است که سرویس های انجام شده در آن با استفاده از تجهیزاتی پیشرفته و مدرن  روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی صورت می گیرد. تعمیر یو پی اس در این مرکز به دست کارشناسانی انجام گرفته که با حضور در دوره‌ های تخصصی – آموزشی و آنالیز یو پی اس های پیچیده، بر ساختار این محصول تسلط یافته و می توانند تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در آن را رفع نمایند. آنالیز و تحلیل تعداد زیادی از یو پی اس سیستم بانکی سبب شده تا برترین ترفندهای تعمیر این دستگاه به دست کارشناسان مرکز آذران یو پی اس تدوین گردد و عیب های آن، در کمترین زمان و با بالاترین دقت و کیفیت برطرف گردد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!