CNC مخفف كلمه Computer Numerical Control است. که به دستگاه كنترل عددي توسط كامپيوتر نیز معروف می باشد. در اين دستگاه از كامپيوتر براي كنترل دستگاه ها برای انجام عمليات هاي مختلف نظير برش ، تراش ، حك و … استفاده مي گردد. از اين رو دستگاه هاي CNC انواع گوناگونی از لحاظ كاربرد دارند. این دستگاه ها می توانند در اکثر کارهای تولیدی و صنعتی و هنری مورد استفاده قرار گیرند. قطع غیرمنتظره ی برق در زمان کار سی ان سی در برخی مواقع سبب ایجاد اختلال در برنامه کار دستگاه و خسارت های جبران ناپذیری در دقت دستگاه و کار دستگاه می شود.. به طور کلی دستگاههای گران قیمت در صنعت و همچنین دستگاه CNC نیاز به یو پی اس خواهد داشت. وظیفه یو پی اس محفاظت از دستگاه در برابر نوسانات برق ، ولتاژ و قطعی برق می باشد.

بهترین یو پی اس و استابلایزر برای ماینر

تعمیر یو پی اس دستگاه CNC در تهران:

پروسه تعمیریو پی اس دستگاه CNC شامل پاسخگويي به تمام سوالات کاربران وسط کارشناسان و متخصصان شرکت مجاز تعمیر یو پی اس،قبل از هر کاری، اطلاعات و راهنمايي‌هاي مورد نياز شما را در اختيار شما میگذارند تا امکان يک انتخاب آگاهانه براي شما ایجاد شود.
در صورت نياز به تعمير یو پی اس دستگاه CNC برخي از اطلاعات اوليه و راهنمايي هاي قابل ذکر شامل موارد ذير می گردد :
1.نحوه تعمير یو پی اس
2.مدت زمان مورد نياز براي تعمير یو پی اس
3.نوع قطعات مورد استفاده براي تعمير یو پی اس
4.برآورد هزينه تقريبي تعميریو پی اس
5.هماهنگي زمان تعمير با کاربران
در صورت تأييد کاربران گرامی، متخصصان اقدام به تعمير یو پی اس UPS  مورد نظر شما نموده و تمامی نیروی خود را به کار می گیرند  تا خرابي و مشکل یو پی اس شما برطرف گردد و تا مدت ها نیاز به تعمیر نداشته باشد. پس از تعمیر بررسي‌هاي مورد نیاز انجام  می شود تا کارشناسان فني، پس از انجام تست‌ یو پی اس و اطمينان از عملکرد صحيح دستگاه، آن را تحويل شما عزیزان دهند.

  دستورالعمل نگهداری یو پی اس- قسمت دوم

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!