نمایندگی تعمیرات یو پی اس APC

یکی از برندهای مطرح جهانی یو پی اس برند APC است که برگرفته از کلمات American Power Conversion می باشد. یکی از خدمات تخصصی که در آذران یو پی اس جهت تعمیر و سرویس دستگاه های یو پی اس انجام می گیرد، تعمیر یو پی اس های APC است. نمایندگی دستگاه های APC شامل خدمات مختلفی از جمله موارد زیر می باشد:

  •  تعمیر بردهای الکترونیکی یو پی اس APC.
  •  رفع مسائل مربوط به شارژ و مشکلات باتری دستگاه APC.
  •  رفع مشکلات سوئیچ شدن بین باتری و برق شهری.
  •  تامین و تعویض قطعات آسیب دیده یو پی اس.
  •  بررسی و رفع خطاهای مربوط به دستگاه

عیب یابی یو پی اس APC

یکی از مهمترین مراحل تعمیر یو پی اس، عیب یابی آن می باشد. در این بخش از آذران یو پی اس به عیب یابی یو پی اس APC ( ای پی سی) می پردازیم. زمانی که از یو پی اس استفاده میکنید، ممکن است UPS شما عملکردی را که انتظار دارید را نداشته باشد. این موضوع ممکن به دلیل سوء عملکرد، مشکل پیکربندی، یا محیط نصب و راه اندازی باشد.
این جدول به شما در مراحل عیب یابی ساده کمک خواهد کرد.

عیب یابی اشتباه ممکن است هزینه های زیادی برای شما داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از هرگونه اقدام برای انجام عیب یابی یو پی اس APC با ما تماس بگیرید.

تعمیر یو پی اس APC

آلارم های ال ای دی LED یو پی اس APC

یو پی اس ها دستگاه هایی هستند که در زمان قطعی برق، قدرت مورد نیاز دستگاه های ما را فراهم می کنند. یو پی اس ها از طریق نشانگر و آلارم های دیداری و شنیداری پیغام هایی به ما می دهند که برخی از آن ها خطا و ارور بوده و باید به آن توجه کرد. یو پی اس ها مدل های مختلفی دارند. دراین بخش از آذران به بررسی نشانگر های ال ای دی LED یو پی اس APC می پردازیم. البته برخی از این نشانگر ها در برندهای دیگر مشترک می باشد. این نشانگر ها به شرح زیر است:

  حل مشکل شارژ نشدن یو پی اس

توضیحات بیشتر و همچنین جزئیات نشانگر شنیداری یو پی اس در مطلب معنا و مفهوم الارم ها در یو پی اس آورده شده است.

On-Line: این نشانگر زمانی روشن می شود که برق مورد نیاز دستگاه ها از طریق برق شهری تامین می شود. چنانچه خاموش بود یعنی یو پی اس روشن نیست یا نیروی باتری را ذخیره می کند.

AVR Trim: این چراغ نشانگر زمانی روشن می شود که ولتاژ ورودی به یو پی اس بالا باشد. در حالی که UPS می تواند در این حالت به طور نامحدود بدون هیچ گونه تاثیر منفی بر روی دستگاه ها به کار خود ادامه دهد، اما مدار باید توسط یک برقکار واجد شرایط مورد بررسی قرار گیرد، اگر ولتاژ همواره بالا است.

AVR Boost: این چراغ نشانگر زمانی روشن است که یو پی اس با ولتاژ پایین کار می کند. در حالی که UPS می تواند در این حالت به طور نامحدود بدون هیچ گونه تاثیر منفی بر روی دستگاه ها به کار خود ادامه دهد، اما مدار باید با یک برقکار واجد شرایط مورد بررسی قرار گیرد اگر ولتاژ همواره پایین است.

ON BATTRY: این چراغ نشانگر نشان می دهد که یو پی اس تامین برق باتری را به تجهیزات متصل می کند.

OVERLOAD: این چراغ نشانگر نشان می دهد که تجهیزات متصل به UPS بیش از ظرفیت کل یو پی اس است. برخی از تجهیزات (بار) در UPS باید برداشته یا خاموش شوند.

REPLACE BATTRY: این چراغ وقتی روشن می شود که باتری UPS شما فرسوده و نیاز به باتری نو داشته باشد، روشن می شود.

  بهترین یو پی اس های سال 2019 معرفی شده اند

LOAD: این نشان دهنده درصد ظرفیت یو پی اس هایی است که به چند دستگاه متصل هستند. هر LED نشان دهنده حدود 16-17٪ ظرفیت است. برای مثال، اگر 4 چراغ روشن شود، تقریبا 67٪ از ظرفیت یو پی اس توسط دستگاه ها  استفاده می شود.

Battery Charge: اینLED نشان دهنده میزان تقریبی شارژ باتری است. هر LED نشان دهنده حدود 20٪ شارژ باتری است.

آذران یو پی اس

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!