یکی از سوالاتی که اکثر مشتریان می پرسند این است که آیا لازم است یو پی اس را هر شب خاموش کنیم و از برق بکشیم؟ برای بررسی این موضوع به سوالات یکی از مشتریان پاسخ می دهیم:تعمیر یو پی اس

سلام من یک یو پی اس تعاملی خطی دارم که کامپیوتر و تلویزیون من به آن متصل است، من عادت دارم تمام دستگاه های الکتریکی از جمله یو پی اس را شب ها از برق بکشم. آیا این کار سبب کاهش عمر مفید دستگاه یو پی اس و باتری آن می شود؟

پاسخ: بله- عمر مفید باتری یو پی اس زمانی که آن را از برق می کشید کاهش می یابد.

زمان یکه باتری یو پی اس را از برق می کشید، باتری خود تخلیه می شود. هر روز، هنگامی که UPS را به برق وصل می کنید، باتری ها مجبور هستند تا این تخلیه بار را جبران کنند. این تخلیه جزئی روزانه، عمر باتری را کاهش می دهد. به طور معمول، باتری های UPS ها باید هر سه تا پنج سال جایگزین شوند. خاموش شدن روزانه احتمالا این طول عمر  را به حدود دو تا سه سال کاهش می دهد.

در عوض با این کار، احتمالا عمر قطعات غیر قابل تعویض یو پی اس را طولانی تر می کنید. با این حال، این قطعات به ندرت خراب می شوند.

شما با این کار در انرژی یو پی اس صرفه جویی نخواهید کرد. زیرا در صبح روزی که دوباره UPS را وصل می کنید، افزایش مصرف برق را مشاهده خواهید کرد

  نکات مهم اتصال یو پی اس به ژنراتور

برای تعمیر تخصصی یو پی اس های صنعتی با ما همراه باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!