مدیریت هوشمند باتری

باتری های UPS تا چه زمانی عمر می کنند؟ این یکی از سوالاتی است که ما به دفعات از مشتریان و کاربران یو پی اس می شنویم،  به خصوص وقتی که آنها تماس می گیرند و می گویند که هشدار باتری ضعیف “باطری” در حال چشمک زدن است. یکی از معمول ترین پاسخ ها به این سوال هر 3-5 سال است – اما چنانچه نیاز به توضیحات بیشتری باشد این محدوده می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. آیا میانگین عمر باتری یو پی اس چهار سال است؟ پنج عامل اصلی که عمر باتری UPS را تحت تاثیر قرار می دهد عبارتند از: محل قرار گیری، دمای محیط، مدت زمان استفاده از باتری،تعمیر یو پی اس و نگهداری، شیمی باتری و کیفیت و ظرفیت باتری. مهم است که کاربر درباره ی نگهداری از باتری یو پی اس به خوبی آموزش دیده باشد و عادات خود با نگهداری و تغییر باتری یاد بگیرد.

بهترین و مناسب ترین یو پی اس برای کامپیوتر

نشانه های مختلفی وجود دارد که به شما می گوید زمان تعویض باتری یو پی اس فرا رسیده است. اینکه بگوییم یو پی اس ها  هر 3-5 سال نیاز به تعویض دارند و اهمیت ندادن به تاریخ دقیق تعویض باتری یو پی اس، تأثیر زیادی بر نگهداری تجهیزات و لوازم الکترونیکی دارد. آیا برای کسب اطمینان باید هر 3 سال یک بار  باتری را تغییر می دهند؟ بعضی کاربران این کار را انجام میدهند. دیگران ترجیح می دهند کمی در هزینه ها صرفه جویی کنند. بعضی ها سعی می کنند بار اضافی وارده به یو پی اس را کاهش دهند – که با مجموعه ای از چالش ها از جمله کاهش ظرفیت باتری رو به رو خواهند شد.

  تفاوت یو پی اس ماژولار و متمرکز چیست؟

مدیریت هوشمند باتری با  Smart-UPS On-Line SRT :

یکی از ویژگی های جدید و هیجان انگیز مدل Smart-UPS On-Line SRTمدیریت هوشمند باتری است. این ویژگی پیشرفته توصیه هایی برا زمان واقعی تغییر باتری ها فراهم می کند و با شناسایی آن نیاز به جایگزینی را اعلام میکند. تاریخ تعویض باتری یو پی اس در این مدل بر اساس محیط، بار وارده و میزان استفاده ی شما از یو پی اس محاسبه می شود. UPS می تواند به کاربر اطلاع دهد که باتری ها باید جایگزین شوند و باتری های اکسترنال را نیز شناسایی میکند. الگوریتم های پوی، تاریخ جایگزینی را به روز رسانی کرده و  بر اساس عوامل واقعی تعیین می شود. با استفاده از صفحه نمایش LCD های رنگی جدید گرافیکی، کاربران با Smart-UPS On-Line می توانید دقیقا زمانی که آنها نیاز به تغییر باتری خود را دارند متوجه شود. این موضوع مزایای زیادی برای کاربر خواهد داشت. مدیریت باتری هوشمند تنها یکی از ویژگی های جدید هیجان انگیز در مدل های On-Line SRT Smart-UPS است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!