تعمیرات یو پی اس یکی از تخصصی‌ترین شاخه از تعمیرات لوازم الکترونیکی است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی در این زمینه هر روز به فناوری و امکانات آن افزوده می‌شود و تعمیر یوپی اس را از حالت سنتی خود خارج نموده و آن را به یک شغل تخصصی که نیازمند دانش فنی بالایی است تبدیل می‌نماید.

ما در مرکز مجاز تعمیر یو پی اس مدت هاست  که زیر نظر نهادهای نظارتی به فعالیت خود ادامه داده و تمامی تعرفه دریافتی خود را طبق قیمت‌های مصوب اتحادیه اخذ مینماییم. از جمله از افتخارات ما این است که حتی یک مشتری ناراضی از نحوه خدمات‌دهی و هزینه تعمیر یو پی اس نداشته‌ایم.

همه  کاربران یو پی اس که در طی این سال‌ها ما را برای بار نخست جهت خدمات‌دهی انتخاب کرده‌اند به مشتریانی وفادار برای ما تبدیل‌ گردیده و بسیاری از مشتریان به‌واسطه معرفی ایشان با ما آشنا شده‌اند. خیلی از افراد این سوال را دارند که هزینه ی تعمیر یو پی اس چقدر است؟ هزینه ی خرید یو پی اس جدید چقدر است؟ کدام برایشان باصرفه تر است؟ تعمیر یا تعویض؟

چگونه یو پی اس را تعمیر کنیم

عوامل موثر بر قیمت تعمیر یو پی اس؟

هزینه تعمیرات یو پی اس در صورتیکه توسط تعمیرکار انجام شود و نه شرکت فروشنده که گارانتی و خدمات پس از فروش را ارائه می کند، به عواملی مثل برند یو پی اس و قطعات مورد نیاز برای تعمیر یو پی اس بستگی دارد.

هزینه کارشناسی تعمیر یو پی اس
اغلب موارد تعمیرات یو پی اس یک هزینه ی جداگانه جهت عیب یابی یو پی اس دریافت می کند. اما شرکت آذران یو پی اس فقط حق زحمه ی تعمیر یو پی اس را از شما اخذ خواهد کرد.

  معنا و مفهوم آلارم ها در یو پی اس

قطعات تعویضی
عاملی که مستقیما بر هزینه تعمیر یو پی اس اثر می گذارد قیمت قطعه معیوب است.

تعمیر یا تعویض؟
مهمترین دو راهی که کاربران یو پی اس معمولا با آن دست و پنجه نرم می کنند دو راهی تعمیر یا تعویض یوپی اس است. یک توصیه متخصصین بطور خلاصه این است یو پی اس ها معمولا با مشکل جدی روبه رو نیستند و شما می توانید تنها با خرید یک باتری نو، یو پی اس خود را مانند روز اول کنید.

شرکت تخصصی آذران یو پی اس از جمله بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر یو پی اس  شما خواهد بود. با چندین متخصص زبده و با تجربه در تهران و همینطور کرج.  مهم نیست که یو پی اس شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما خدمات تعمیرات یو پی اس  را برای تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله فاراتل و APC ارائه می دهیم.

مشکلات متداول یو پی اس که نیاز به تعمیر دارند :

  • خاموش شدن ناگهانی یو پی اس
  • شارژ نشدن باتری
  • روشن نشدن یو پی اس در زمان قطعی برق
  • و…

البته دلایل دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای یو پی اس شما گردد. شما می توانید با متخصصان آذران یو پی اس در اولین فرصت تماس گرفته که از هزینه ی تعمیر یو پی اس خود آگاه شده و در نهایت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر یو پی اس شما اعزام شود یا یو پی اس را به شرکت ارجاع نمایید.

  تعمیر یو پی اس APC

هرآنچه باید قبل از خرید یو پی اس دست دوم بدانیم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!