کابینت باتری ups

هرآنچه درباره یو پی اس باید بدانیم.

موارد ایمنی نگهداری از کابینت باتری یو پی اس

در قلب هر سیستم UPS باتری هایی وجود دارد که نیاز به نگهداری و رعایت نکات ایمنی دارند. حتی یک مرکز داده ممکن است. نیاز به استخدام مشاوران و شرکت هایی جهت کمک به نگهداری از اتاق باتری یو پی اس و تعمیر UPS داشته باشد.

باتری رک مسائل مربوط به کابینه: قفسه های باتری و کابینت باید طبق وزن و اندازه باتری ها طراحی شده باشد. جنس قفسه ها باید مواد مقاوم در برابر خوردگی و یا مواد غیر هدایت کننده مانند فایبر گلاس باشد.

مسائل مربوط به کفپوش: آیا کف پوش قادر به تحمل وزن قفسه ها می باشد. مسائل مربوط به سقف: به طور پیش فرض، سقف اتاق باطری یو پی اس باید صاف باشد تا اطمینان حاصل شود که  گاز هیدروژن از آن خارج می شود.

مسائل مربوط به حفاظت از آتش: آتش خاموش کننده های قابل حمل دی اکسید کربن باید ارائه شده و در دسترس باشد.

مشکلات زمینی: تمام قفسه های باتری و کابینت های مرتبط با یو پی اس سیستم ها باید NEC کد سیم سبز اتصال به تمام قفسه باتری را داشته باشد.

لامپهای اتاق باتری: لامپ های ضد آب با سازه های ضد انفجار توصیه می شود و باید به دیوار وصل و یا معلق شوند
بیش از 50 سانتیمتر از سقف فاصله داشته باشند. اما به طور مستقیم بالای باتری ها و یا واحدهای شارژ متصل نباشند. چراغ روشن باید بسته شود برای جلوگیری از انباشت گاز.

  تستر باطری یو پی اس خانگی

سیستم های زنگ هشدار از راه دور: در صورت امکان سیستم های باتری باید به زنگ هشدار مجهز باشند
سیستم های نظارت بدون این سیستم ها، مشکلات باتری ممکن است تا زمان قطع برق شناخته نشوند، که منجر به خسارات زیادی در زمان قطعی برق می شود.

کابینت باتری یو پی اس

اگر نیاز به یو پی اس برای کامپیوتر دارید کلیک کنید.

بهترین دما برای نگهداری از باتری یو پی اس

مسائل مربوط به کنترل دما: برای عملکرد باتری مطلوب، دمای اتاق باتری باید در یک نقطه ی ثابت نگه داشته شود. بهترین دما 77 درجه فارنهایت. درجه حرارت زیر 77 درجه فارنهایت عمر باتری را افزایش می دهد اما عملکرد را در هنگام تخلیه سنگین کاهش می دهد. دمای بالای 77 درجه فارنهایت عملکرد باتری افزایش می یابد، اما طول عمر کاهش می یابد.
سیستم های تهویه مطبوع: اتاق های باتری باید با یک سیستم تهویه مناسب تهیه شوند تهویه مستقیم مستمر از اتاق باطری برای ممنوعیت افزایش گاز هیدروژن بالقوه انفجاری.

  • گاز هیدروژن سبک تر از هوا و بسیار قابل اشتعال است. افزایش زیاد گاز هیدروژن در سقف افزایش خواهد یافت ممکن است خطرناک باشد.
  • ذباید حاوی مقادیر نیتروژن باید به اندازه کافی حاوی پتاسیم اسید پتاسیم از ترک خورده یاباتری های نشت مقدار مناسب مواد جاذب و عامل خنثی سازی اسید باید در اتاق نگهداری شود
  • استفاده در عملیات انهدام و پاکسازی نشتی.
  • هر اتاق باتری باید ترکیبی از پاک کننده چشمی چشم / ایستگاه دوش داشته باشد.
  • این ایستگاه های دوش باید یک هشدار جریان آب داشته باشد که در یک ایستگاه از راه دور کنترل می شود.
  • اگر یک فرد در معرض اسید باتری باشد، باید بتواند دوش بگیرد.
  تعمیر یو پی اس کامپیوتر
کابینت باتری ups

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!