چرا یو پی اس پرسو؟

پرسو یکی از برندهای با کیفیت در زمینه ساخت یو پی اس است. تعمیر یو پی اس پرسو مانند دیگر برندها نیاز به تخصص بالایی دارد. یو پی اس های پرسو مربوط به صنایع پرسو الکترونیک در توانهای 1kva و 2kva و 3kva تولید می شوند. این برند به علت کیفیت بالای قطعات، کیفیت برد الکترونیکی، تکنولوژی طراحی PCB و قطعات اورجینال یکی از برند های خوب در بازار یو پی اس است.

تعمیر یو پی اس پرسو

اگر نیاز به یو پی اس برای کامپیوتر دارید کلیک کنید.

تعمیر یو پی اس پرسو

یو پی اس های پرسو مانند دیگر برندهای موجود دربازار ممکن است با مشکل مواجه شود. این مشکلات ممکن است مسائلی از قبیل مشکلات برد الکترونیکی، باتری یو پی اس و یا دیگر مشکلات فنی مربوطه باشد. قطعات این دستگاه از ان جهت که در داخل کشور ساخته می شوند به راحتی قابل تهیه و نصب می باشد. شما می توانید تهیه، تعمیر و یا نصب قطعات مربوط به این برند را به متخصصین شرکت آذران الکترونیک بسپارید.

مشاوره رایگان تعمیر یو پی اس تماس بگیرید: ۸۸۸۱۰۴۳۱-۰۲۱

لیست قیمت یو پی اس پرسو

محصولات شرکت پرسو تنوع زیادی از لحاظ توان یو پی اس دارند. یکی از گروه های پرمصرف این محصولات سری یو پی اس 30KVA پرسو است. جهت نمایش محصولات این برند روی لینک زیر کلیک کنید.

لیست محصولات پرسو

تعمیر یو پی اس پرسو

تعمیر باتری یو پی اس توسط کارشناسان شرکت آذران الکترونیک الوند

درباره شرکت پرسو الکترونیک

شرکت صنایع پُرسو الکترونیک در سال 1369 با هدف طراحی، ساخت و تولید انواع سیستم های منابع تغذیه الکترونیکی شروع به فعالیت نمود. كارخانه اين شركت در كيلومتر 50 اتوبان تهران ـ قزوين واقع گردیده است. این شرکت در راستای ارتقای کیفی تولیدات خود همواره سعی بر انتقال تکنولوژی از شرکتهای صاحب تکنولوژی جهان داشته است و در پی این سیاست از سال 1377 اقدام به تولید نسل جدید انواع UPS، اینورتر و شارژر های نسل جدید (Switched Mode) با انتقال تکنولوژی از شرکتهای معتبر با کاربردهای متفاوت در صنایع مختلف نموده است.

شرکت “پرسو” با تجربه نزدیک به سه دهه حضور پرافتخار در عرصه مهندسی و تولید تجهیزات الکترونیکی و بیش از 175 نفر سرمایه انسانی متخصص خود همواره سعی در ارائه محصولاتی مطابق با استاندارهای جهانی و تکنولوژی روز دنیا به همراه خدمات پس از فروش شایسته به مشتریان خود دارد.

در حال حاضر هزاران دستگاه از محصولات این شرکت در سازمانها و مجموعه های مختلف شامل بانکها، دیتاسنترها، مراکز مخابراتی، پالایشگاه ها و سایت های پتروشیمی، بیمارستانها، وزارتخانه ها و سایر سازمانهای علمی و صنعتی کشور نصب و در حال کار می باشند و صدها سازمان برجسته و معظم کشور در حال بهره مندی از محصولات و خدمات پشتیبانی این شرکت می باشند.

  محاسبه ی kva یو پی اس

محصولات صنایع پرسو الکترونیک

  • پی اس های Line interactive از 500KVA تا 3KVA
  • یو پی اس های Online از 1KVA تا 100KVA
  • یو پی اس های ماژولار تا توان 60KVA
  • انواع رکهای مخابراتی و شارژرهای مخابراتی کم ظرفیت و پر ظرفیت با تکنولوژی Switched Mode تا 6000A با فریم های Indoor و Outdoor و درجات حفاظتی مختلف تا IP55
  • اینورتر های پیشرفته ماژولار برای مصارف مخابراتی تا توان 18KVA
  • تولید رکهای مخابراتی و محصولات ترکیبی شامل یو پی اس، اینورتر، کانورتر و رکتیفایر با کاربردهای خاص بر اساس نیاز مشتریان

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!