خاموش کردن آلارم هشدار یو پی اس و تعمیر یو پی اس

صدای هشدار یو پی اس یا صدای خطا در انواع یو پی اس UPS ها با یکدیگر متفاوت می باشد و هرکدام معنای مختلفی دارد در یو پی اس ها صدای هشدار می تواند به معناهای گوناگونی باشد اما همه ی آن ها جدی نیستند و برخی قابل چشم پوشی می باشند به معنای آنکه خطری برای سیستم ها نداشته باید آن ها را خاموش نمود. در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه صدای هشدار یوپی اس ها را خاموش کنیم.، عمیراتups تعمرups

برخی از صدای هشدار یو پی اس UPS ها خاموش نمی شوند مگر انکه هشدار آن که مشکل برطرف گردد.

روشی معمول برای خاموش کردن صدای زنگ یو پی اس:

برای خاموش صدای هشدار، دکمه Mute را حداقل به مدت نیم ثانیه نگه دارید. اگر برای بار دوم این دکمه را فشار دهید صدای زنگ اعلام خطا دوباره روشن می شود.

اگر نیاز به یو پی اس برای کامپیوتر دارید کلیک کنید.

صدای زنگ یو پی اسUPS نشانه ی چیست؟

کاربران یو پی اس خطاهای آن را میتوانند با مراجعه به دفترچه راهنمای آن مشخص کنند. برخی خطاها در یو پی اس مشترک هستند و در تمامی پنل های در هنگام بروز خطا به یک شکل ظاهر می شوند.

در یو پی اس ها UPS ی مختلف صدای زنگ الارم و روشن شدن LED به معنای اختلالا در عملکرد یو پی اس می باشد.

هنگام بروز خطا در سیستم های مختلف یو پی اس در قدم اول سطح بارها، بخش تهویه محیط و فن تهویه، سیم بندی دستگاه و برق شهری و باتری ها  چک می گردد.

  تعمیر یو پی اس سیستم بانکی ATM

به طور کلی برخی آلارم های هشدار یو پی اس به شرح زیر می باشد:

اتصالات یو پی اس به خوبی متصل نشده باشد. با چک کردن اتصالات می توانید صدای آلارم یو پی اس UPS را خاموش کنید.

یکی از دلایل عمده ی صدای هشدار یو پی اس بار اضافه می باشد. با کاهش بار جداکردن دستگاه های غیر ضروری از یو پی اس بار اضافه ی یو پی اس را کاهش دهید.

ولتاژ خیلی پایین نیز میتواند دلیل صدای هشدار یو پی اس باشد. ولتاژ را می توانید باکمک یک لامپ چک کنید. اگر نور خیلی کم بود به معنای پایین بودن ولتاژ یو پی اس UPS می باشد.

یو پی اس UPS خراب یا باتری خراب از دیگر دلایل صدای الارم و صدای هشدار یو پی اس است. با تعمیر UPS یا تعویض باتری یو پی اس صدای هشدار یو پی اس قطع خواهد شد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!