خرید یو پی اس و استابلایزر برای ماینر

چرا باید قبل از اقدام به فکر برق باشیم؟

استفاده از ماینرها ممکن است به صورت تکی و یا گروهی باشد که به نام “مزرعه دیجیتال” شناخته می شود. یکی از بزرگترین چالش های ماینینگ و استخراج رمز ارز، تامین انرژی برق و پایدار بودن آن است. همچنین از طرفی نیاز به ولتاژی یکنواخت از سوی شبکه برق بایستی رعایت شود.
امروزه تجهیزات مختلفی برای یک جریان مستمر و با کیفیت برق وجود دارد. این دستگاه ها ضامن انرژی برق دائمی برای دستگاه های شما هستند و با کنترل کیفیت ولتاژ برق ورودی تجهیزات شما را امن و بدون آسیب می کنند.
دو گروه از دستگاه های مهم برای استخراج رمز ارز (بیت کوین) یو پی اس ها و استابلایزرها هستند. این دستگاه ها دارای توان ها و مشخصات متفاوت جهت تامین نیاز کاربران هستند. بنابراین باید دستگاهی تهیه کنید که با تجهیزات شما سازگار باشد.

خرید یو پی اس و استابلایزر برای ماینر

بهترین یو پی اس برای کامپیوتر کدام است.

خرید یو پی اس برای ماینر

دستگاه یو پی اس تامین کننده برق در شرایط مختلف است. بدین معنی که هرگونه قطعی برق باعث می شود یو پی اس شما فعال شده و از نیروی برق ذخیره شده در باتری خود، انرژی مورد نیاز شما را تامین می کند. یو پی اس ها دارای توان های مختلف هستند و نسبت به تعداد دستگاه ها و انرژی مصرفی هرکدام بایستی UPS مناسب را تهیه نمایید.
هنگام خرید UPS برای دستگاه های ماینر خود دقت نمایید که به میزان ساعت پاسخ دهی توسط یو پی اس توجه فرمایید. اگر تعداد دستگاه های ماینر شما زیاد هست، خرید یو پی اس UPS اهمیت بیشتری پیدا می کند که برای اطلاعات بیشتر جهت خرید می توانید با ما مشاوره کنید.

  آیا UPS نیاز به باتری جدید دارد؟ مدیریت هوشمند باتری با Smart-UPS On-Line
خرید یو پی اس و استابلایزر برای ماینر

خرید استابلایزر برای ماینر

یکی از مشکلات ماینرها آسیب پذیر بودن نسبت به نوسانات برق است که البته عمده دستگاه های دیجیتال این خاصیت را دارند. وظیفه استابلایزر بهبود کیفیت ولتاژ خروجی برای دستگاه های ماینر است. با استفاده از استابلایزر علاوه بر پایداری و کیفیت ولتاژ برای دستگاه ها، نویزهای مختلفی که ممکن است باعث آسیب زدن به قطعات الکترونیکی شوند را از بین میبرد. فیلترهای الکترونیکی استابلایزر ولتاژ غیر یکنواخت شبکه برق را تبدیل به یک خروجی امن برای دستگاه ها نموده و عمر دستگاه های ماینر را افزایش می دهد.

بهترین روش برای سرویس و نگهداری یو پی اس

خرید یو پی اس و استابلایزر برای ماینر

مشاوره و خرید

یو پی اس و استابلایزر دو دستگاه مهمی هستند که امنیت “مزرعه دیجیتال” شما را تامین می کنند اما این دو دستگاه دارای مشخصات فنی و کیفیت های مختلف هستند. ضمن این که بعضی از برندهای آن ها ممکن است برای شما اصلا مناسب نباشند. تیم تخصصی آذران UPS مشاوران و متخصصینی در زمینه خرید UPS و استابلایزر دارند که در ساعات اداری پاسخگوی نیاز شما هستند. توجه به نکات مهم هنگام خرید، باعث می شود کمتر نیاز به تعیر UPS پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *