دستگاه خود پرداز ار جمله مهمترین دستگاه های به کار رفته در سیستم های بانکی می باشند. آنلاین بودن دستگاه های بانکی حتی در قطعی برق شهری بسیار پر اهمیت است. خراب شدن این دستگاه ها یا خاموش شدن آن می تواند سبب بروز اختلال در سرویس دهی شود. این خود پردازها از پیشرفته ترین ربات ها ساخته شده اند که خرابی آن ها می تواند بسیار هزینه بر باشد.
امروزه استفاده های زیادی از دستگاه های خود پرداز می شود و کمتر کسی دیگر برای انجام امور بانکی خود به بانک مراجعه می کند. دستگاه های ATM از قسمت های زیادی تشکیل شده است که همگی بسیار حساس و پیچیده می باشند. این قسمت ها شامل مانیتور، سیستم و برد فرمان، سنسورها، دوربین مداربسته، مخزن پول، ماشین شمارش و واحد تغذیه پول می باشد.
این دستگا ها از برق شهری تغذیه می کنند. میزان مصرف برق این دستگاه ها بسیار بالا بوده و هر گونه بروز مشکل در منبع تاثیر مستقیمی بر روی دستگاه خود پرداز خواهد گذاشت.
زمانی که برق این دستگاه قطع می شود بلافاصله باید منبع دیگری برای برق رسانی به دستگاه متصل گردد.

اگر نیاز به یو پی اس برای کامپیوتر دارید کلیک کنید.

بعلاوه این دستگاه ها بسیار گران هستند و اتصال مداوم آنها به برق شهر موجب استهلاک تدریجی برد آن میشود. از طرف دیگر دستگاه های خود پرداز باید بطور مداوم در دسترس باشند و کار کنند و این یعنی در مواقع قطع برق نیز بايد به شبکه بانکی متصل و بخوبی کار کنند.

  تعمیر یو پی اس دستگاه خودپرداز ATM

ضرورت استفاده از یو پی اس برای دستگاه هاي خود پردازبر هیچ کس پوشیده  نیست. یو پی اس مورد استفاده در این دستگاه ها باید از پرقدرت ترین یو پی اس ها باشد. یو پی اس های معمولی که در این دستگاه ها استفاده می شود از نوع اینتراکتیو یا آنلاین می باشد. هرگونه نویز و نوسان در این دستگاه ها موجب بروز مشکل جدی خواهد شد. از این رو باید به دقت از آن مراقبت کرد.

استفاده از يو پي اس هايي با طراحی و ساخت  پیشرفته و با مدارات ویژه و قطعاتي با بهترین کیفیت و برخورداری از همه امکانات مخصوص خود پرداز بهترین روش است.

مشخصات یو پی اس برای دستگاه خود پرداز:

  • حداقل توان ذخیره برق باید ۸ ساعت
  • ایجاد حرارت بسیار کم
  • محفظه مناسب برای باتری
  • مجهز به سنسورهای هشدار حرارت و حریق
  • مجهز به قابلیت مانیتورینگ جریان برق و تغییرات ولتاژ
  • توان ۲KVA و ۱KVA
  • مجهز به سیستم اطفای حریق گازی مناسب

در نظر گرفتن یک یو پی اس مخصوص خود پرداز واجب بوده و باید نباید از یک یو ی اس برای تمامی سیستم های بانکی استفاده نمود.

شرکت آذران یو پی اس دارای سابقه ی زیادی در زمینه ی فروش یو پی اس خودپرداز  می باشد. این شرکت تمامی یو پی اس های خود را به همراه گارانتی به مشتریان محترم عرضه می نماید. تکنسین های یو پی اس در محل حاضر شده و یو پی اس مورد نظر را نصب و راه اندازی می نمایند. برای گرفتن راهنمایی می توانید با مشاورین یو پی اس تماس بگیرید.

  تعمیر استابلایزر

 

مطلب مرتبط:

تعمیر یو پی اس

فروش تجهیزات جانبی یو پی اس

مقایسه و معرفی انواع دستگاه های یو پی اس
یو پی اس دست دوم
راهنمای خرید یو پی اس

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!