شرکت آذران یو پی اس آمادگی دارد با عقد قرارداد با بانکها و موسسات مالی و اعتباری خدمات مربوط به تعمیر و سرویس و نگهداری یو پی اس دستگاهای عابر بانک ( ATM ) شما را در هر زمان سرویس نموده و عیب آن را برطرف کند. کلیه این خدمات توسط متخصصین شرکت آذران یو پی اس صورت میگیرد.

استفاده از دستگاه های عابربانک بسیار رواج یافته است و این موضوع نیاز به مدیریت و پشتیبانی فتی نیز خواهد داشت ،دستگاه یو پی اس خود به عنوان پشتیبان برای دستگاه ATMعمل می نمایداما خود دستگاه یو پی اس نیز نیاز به تعمیر و نگهداری خواهد داشت. نحوه ی تعمیر دستگاه یو پی اس ATM به دلیل حساسیت بالا نیاز به عیب یابی دقیق و بجا خواهد داشت. تعمیرات یو پی اس دستگاه های کارت خوان بسیار مورد نیاز است و خیلی از شرکت های خدمات راه اندازی در کنار خود بحث تعمیرات فنی و الکترونیکی یو پی اس دستگاه را نیز راه اندازی کرده اند

اگر بدنبال سرویس و نگهداری یو پی اس هستید کلیک کنید.

عیب یابی در امر تعمیرات از جمله مهمترین بخشها بوده که می توان گفت قلب تعمیرات یو پی اس محسوب می شود زیرا زمانی تعمیرات میتواند مشکل را حل کند که متخصص توانسته باشد به خوبی عیب و ایراد دستگاه را تشخیص دهید.

خدمات تعمیر یو پی اس دستگاه ATM:

شرکت آذران یو پی اس در راستای رفع یکی از نیازهای بنیادین صنعت بانکداری کشور، به منظور تأمین و پشتیبانی یو پی اس تجهیزات تاسیس شده است. این شرکت با بهره گیری از کادر متخصص و مجرب، خدمات نوین و متنوعی را به صورت جامع، تخصصی، یکپارچه و منعطف به مشتریان خود عرضه می کند.
از سرمایه‌های ارزشمند شرکت آذران یو پی اس کارشناسان فنی آن می باشند که اغلب با دارا بودن سابقه دیرینه در این صنعت، شناخت بازار و تجربه کافی، زمینه‌ساز عرصه‌ای نو در خدمت‌رسانی به مشتریان گردیده‌اند.

  جلوگیری از تخلیه خودبه خودی باتری

مطلب بیشتر:

یو پی اس ارزان قیمت
طریقه ی نصب یو پی اس به منظور محافظت از دستگاه ها در برابر رعدو برق
کاهش میزان مصرف باتری یو پی اس در زمان های حیاتی
با این کارها نیازی به تعمیر یو پی اس نخواهید داشت

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!