یو پی اس ها دستگاه هایی هستند که نقش بسیار بالایی در زمینه ی حفاظت از تجهیزات الکترونیکی ایفا می کنند. برخی از یو پی اس ها به چندین دستگاه متصل بوده و خرابی آن ها به معنای عدم پشتیبانی از دستگاه ها و تجهیزات مهم و گران قیمت می باشد. یو پی اس ها خود از مدارهای الکتریکی و باتری تشکیل شده است. برخی از باتری های یو پی اس قابل تعمیر بوده و نیازی به خرید دوباره ی باتری یو پی اس نمی باشد. اما اگر مشکل از باتری یو پی اس نباشد باید به سراغ عیب یابی برد الکترونیکی یو پی اس و تعمیر یو پی اس رفت.

بردهای دیجیتالی یو پی اس دارای قطعات مختلفی هستند که ممکن است در اثر کارکرد زیاد یا ضربه  دچار قطعی و سوختگی شده  باشند.

تعمیرات تخصصی برد یو پی اس اگر به درستی انجام پذیرد می تواند  صرفه اقتصادی داشته و از بروز مجدد مشکل جلوگیری کند. زیرا نبود یو پی اس یا خرابی یو پی اس هر دو عاملی برای عدم پشتیبانی از دستگاه های شما می باشد.

تعمیرات برد یو پی اس نیازمند آشنایی کامل با مدارات تغذیه پاورهای خطی و غیر خطی سوئیچینگ، نحوه ی عیب یابی مدارات تغذیه، آشنایی با مدارات تغذیه اینورتر، نقشه خوانی مدار الکترونیکی و… می باشد.

تعمیر یو پی اس

اگر نیاز به یو پی اس برای کامپیوتر دارید کلیک کنید.

خدمات تعمیر برد یو پی اس:

از آنجا که دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی روز بهروز به روز پیشرفته تر شده و این به معنی پیچیدگی های الکترونیکی بیشتر است نیاز آن ها به یو پی اس های پیچیده تر نیز بیشتر می گردد. از این رو دانش تعمیر نیز هر روز  گسترده تر خواهد شد.

  تعمیر یوپی اس آماک

ما معتقدیم که مهمترین عامل بهره‌وری و کیفیت تعمیر برد یو پی اس، تخصص و تجربه تعمیرکار یو پی اس می‌باشد.

ما به عنوان تخصصی ترین مرکز تعمیرات یو پی اس در تهران و طی سال ها تلاش و با کسب تجربه و دانش فراوان به جایگاهی رسیده ایم که هم اکنون مورد اطمینان عده کثیری از همشهریان گرامی باشیم. در ادامه آموزش تعمیر قسمت های مختلف برد الکترونیکی یو پی اس آورده شده است.

تعمیر یو پی اس- عیب یابی و تعمیرمدار الکترونیکیUPS
تعمیر مقاومت یو پی اس

قطعات اصلی یو پی اس بهمراه تصویر
آموزش عیب یابی یو پی اس

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!