یو پی اس خارجی زیادی در بازار  موجود است که تنوع زیاد آن ها سبب شده تا خریداران براحتی نتوانند بهترین یو پی اس را شناسایی کرده و آن را خریداری کنند. خرید یو پی اس به دلیل تکنولوژی خاصی و همچنین حساسیت بالای این دستگاه کار آسانی نیست و نمی توان به تمام یو پی اس ها اعتماد کرد. یو پی اس های با روش های مختلف تولیدی، منتاژی و یا عرضه ی مستقیم در بازار برای فروش به مشتریان یو پی اس عرضه می شوند. نمایندی های یو پی اس خارجی انواع یو پی اس upsها را برای خرید مشتریان با قیمت های گوناگون به مشتریان ارائه می دهند.یو پی اس خارجی مورد استفاده و معروف در ایران غالبا از انواع آلمانی، امریکایی، فرانسوی،کره ای و چینی است. یو پی اس های وارداتی و یو پی اس های خارجی هر کدام دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی هستند که باید با دقت و متناسب با نیاز خود بهترین یو پی اس را انتخاب نمایید.

تفاوت یو پی اس خارجی:

یو پی اس های خارجی دارای تنوع زیادی هستند که این تنوع انتخاب را برای مشتریان سختر کرده اند. یو پی اسهای خارجی در فاکتورهای زیر با یکدیگر متفاوت بوده و بهترین آن ها برای شما بستگی به خواسته و نیاز شما از یو پی اس خواهد داشت. یقینا برای همه ی خریداران یو پی اس کارایی و قدرت حفاظت دستگاه از دیگر فاکتورها مهم تر خواهد بود. انواع یو پی اس خارجی، برندهای خارجی یو پی اس، بهترین مارک یو پی اس، بهترین یو پی اس، خرید اینترنتی یو پی اس، راهنمای خرید یو پی اس خارجی، شرکت خارجی یوپی اس، معرفی یو یپی اس های خارجی، مقایسه ی یو پی اس های خارجی، نمایندگی یو پی اس در تهران، یو پی اس، یو پی اس خارجی

  بهترین یو پی اس های سال 2019 معرفی شده اند

ظاهر دستگاه

رنگ

اندازه

وزن

امکانات UPS

خدمات و پشتیبانی

کیفیت برق خروجی

گارانتی

رنجهای توان

امکانات بورد الکتریکی

کیفیت باتری ها

در این بخش از مقاله به معرفی برخی از ویژگی های مهمترین یو پی اس های خارجی می پردازیم:
در میان یو پی اس های خارجی انواع آمریکایی آن موسوم به APC  طرفداران زیادی در میان کاربردهای حساس دارند. قیمت این یو پس اس  بیشتر از یو پی اسups های خارجی دیگر می باشد و عمده مصارف آن در بانکهاو مراکز داده می باشد.

در رتبه ی بعدی انواع ایتالیایی بویژه EXIMPOWER و لئونی دارای کیفیت ساخت و دوام و خروجی برق بسیار مطلوب قرار می گیرد. این یو پی اس برای مصارف صنعتی و توان بالا و مصارف بیمارستانی معمولا ترجیح داده میشود.

در ادارات و سیستم های شبکه ای بیشتر از نوع آلمانی و فرانسوی آن استفاده می کنند.

اگر نیاز شما از یو پی اس، مصارف غیر حساسی مثل منزل یا ادارات است می توانید از نوع کره ای یا چینی یو پی اس ها استفاده نمایید.

یو پی اس های لگراند فرانسه نیز از کیفیت کم و بیش همانند انواع آلمانی برخوردارند.

بهترین یو پی اس  خارجی :

یو پی اسAPC
88307915/تعمیر یو پی اس APC
یو پی اس BOORI

یو پی اس Rielo

یو پی اس تتسیس یو پی اس Delta

یو پی اسESISPOWER

یو پی اسTESCOM

یو پی اس GE

یو پی اس INFORM

یو پی اس ATSYS

یو پی اس POWER WARE

یو پی اس EATON

یو پی اس Hyundai

یو پی اس KSTAR

  دانلود آموزش تعمیرات یو پی اس PDF

خرید یو پی اس آذران یو پی اس:

برای خرید یو پی اس باکیفیت می توانید با شماره ی 88810431 تماس بگیرید.

 

مطلب بیشتر:

تعمیر یو پی اس

یو پی اس دست دوم

راهنمای خرید یو پی اس

بررسی ضرورت خرید یو پی اس

بازدید دوره ای یو پی اس

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!